fredag 4 februari 2011

Ingen thai

Ååhh va irriterande! Jag som sett framemot thaimat sen igår, så va de stängt! GRRr
Rygg/biceps-passet gick toppen, grym kontakt i både armar och rygg :-)
Efter passet ladda jag upp med en bars "Oh yeah!" 

De kan man verkligen säga, ooh vilken gudomligt god 
gainer-bar :-) Helt såld för tusan! 
Riktigt med energi för att sedan hoppa på löpbandet 
och köra intervaller = 25 min.


Haa hungrig som en jäkla varg efteråt skulle jag & mamma beställa thai, men då va stängt! Lite smått irriterande, så vi bestämde oss för att beställa en sallad istället. 
De fick bli en kycklingsallad, va ser jag när vi kommer hem? Jo jag får inget bröd med mig!! De va ju de jag längta som mest över *skratt* Är de inte thai så är de pizzabröd :-P
 Tur mamma beställde med bröd så jag fick en bit av henne.

Nä nog tjatat om mat , nu får jag nog sätta lite fart om jag ska hinna till jobbet. 
Ikväll väntar en chokladkaka & naturgodis på mig ☺ 

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. jag älskar dessa olika bars som finns. så bra att ha till hands :)

    SvaraRadera
  2. Ja men visst :-) Och sååå goda!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...