torsdag 3 februari 2011

Sugen.

På vad tänker ni? Mohahah
Grunna på den ni ett tag ..


Idag var vi i stan och handla. Möblerna hade inte kommit än, så vi for direkt till Grymgrossisten där jag köpte 2 BCAA-burkar och ett flak med celsius :-) De kändes plågsamt för plånisen när jag betala , uuh va de klirra till i deras kassa hehe. 900 kr

Då får vi se om de omtalade celsius ger så mycket som de lovar. 
* man förbränner upp till 100 kalorier genom att dricka en burk
* Vitaminberikad
* Ökar prestationsförmågan
* Innehåller även koffein, guarana, taurin, grönt te = uppiggande

Finns i 7 olika smaker, jag köpte med Wildberry :-)


Väntar på att Kim ska komma hem så vi kan sticka till gymmet, mitt kort har gått ut men har beställt nytt så väntar på att få de. Har fått i mig ett före-mellismål innan träningen , hårt bröd med ägg på. Snart tänkte jag ta min celsius och sen drar vi! :-)
Ikväll ska jag förbi min sockerpulla Linnea :-) Nu va de bannemej längesen jag såg henne, sist va de innan hon for till Thailand.

      ________________________________________________
     ___________________________________________________

Sugen på min ätardag för tusan ! :-) 
Tar min imorgon tänkte jag, ska jobba på Lördag så tycker den passar bättre in imorgon. 
Morgonen börjar som vanligt med morgonkardio i form av cykel, direkt efter tar jag en proteinlatte & celsius och sen drar ut på en joggingtur. Hoppas orken finns :-) just nu är jag taggad som fanken :-P
Återstår och se imorgon *skratt*
Sen gymmet och efteråt thaimat med mamma. På rummet ligger min chokladkaka och väntar på mig, inte vilken som helst utan cookies & cream :-) 
ååhh gud va gött de ska bli!! 



Nähä om man kanske ska ta och byta om och packa ner allt i väskan.
Hejsvejs!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...