fredag 25 februari 2011

Mätt & go

.. och med extra energi från både thaimat och üünderbart góa mackor så fick jag till ett sjukt bra ryggpass :-) GILLA GILLA !! Vilken energi, och gott sällskap väl uppe på AK.

Övningar: 
• Chins 
• Latsdrag (lekte lite mellan vanliga och liggande)
• Lats i kabelmaskin
• Sittande rodd 
• Hantelrodd

+ promenad hem och ut med Giza på en långpromenad
Har precis fått i mig käk, fläskfilé & ris, avokado och grönsaker. Mätt som en ... ah huja.
Ikväll blir det mys med kladdkaka & glass, can't wait hihi

             _________________________________________________________



Imorgon ska jag jobba, 7-14,30. Därefter ska jag och Frans ut och övningsköra lite :-) 
Klockan 19 är de årsmöte på AK Björnen, god mat, massa folk och prisutdelning. Blir nog en trevlig kväll de :-) Kanske gymmet senare. 


nu får jag nog hoppa in i duschen, ciaó! 


2 kommentarer:

  1. Så vacker du är! Saknar dig!! <3
    Elina

    SvaraRadera
  2. åh hjärtat de värmde :-) Saknar dig med!! ♥

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...