onsdag 2 februari 2011

Morrn morron.

Go morron go morron! 
Somnade tidigt igår , och de resulterar vaknar tidigt idag :-) Hoppade upp ur sängen kl 7, gjorde mig iordning för en morgonjogg med Giza.
Men först i med ett glas mivitotal och andra piller , hinka en kopp med kaffe och proteindrink så man får lite energi.
Sen ut och köra! Blev en 20 minutrare , bra för och vara mig som inte brukar jogga i vanliga fall :-) Så jag är jättestolt över mig själv hihi *stor fet klapp på axeln* 




Frukosten va gudomligt god efter turen :-D 
mumma kardemumma med gröt i magen! 



Dagen idag blir lugn. Ska ta en behövlig vila från gymmet, däremot kör jag en aktiv vila. Sätter mig nog på cykeln ikväll och utöver de blir de promenad med hund :-) 
Jo o så ska jag iväg och handla , extrapris på kyckling så de blir några påsar hem och sen se om skorna har kommit. 

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...