onsdag 2 februari 2011

Övningskört

Wohoo fan va duktig jag va :-D Marcus tyckte jag va jätteduktig på att köra bil för o va första gången, väääldigt stolt över mig själv
Tog de sakta men säkert och mata inte in så mycket i huvudet på en gång utan vi tar de lite då o då istället, mycket bättre för blir de för mycket glömmer jag de lika snabbt och allt blir bara pannkaka.
De märkte jag när vi kört en stund och jag lärt mig dragläge, koppla osv. Då blev de blackout i skallen på mig och jag visste inte va jag skulle göra *skratt* Dock måste jag lära mig skyltarna bättre, öva öva öva !

Men jälar va skoj de va då!! :-)




 ♦    ♦    ♦    ♦

Skulle egentligen kört lite kardio på cykeln men jag hoppar de, tar och lägger mig på spikmattan istället :-) Mycket skönare , ja-aa


Imorgon drar jag & mamma till stan. Först ska hon till läkarn med sitt finger, sedan drar vi vidare till Gymgrossisten där jag ska handla BCAA som tagit slut här hemma. Eventuellt förbi någon klädaffär och kika lite, och till sist JYSK för o se om vi kan hämta hem möblerna. Ni minns väl? De jag köpte till mammi :-) 
Morgonen börjar såklart med kardio i form av cykel, på eftermiddan gymmet med Viktoria och köra axlar 


Godnatt på er! Tjingeling


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...