onsdag 16 februari 2011

Tröttis ---> Lindis

Aaah fy faen va jag är slö idag.
Hade en hund sovande hos mig inatt som bokstavligen tog all plats i sängen + mitt täcke. Frös som en idiot, vaknar upp frusen som en isbit .. Skulle egentligen köra kardio på morgonen men hell no ! Kommer inte på frågan.. Kollar temperaturen inne och de visar 15 grader, åhh fy sören inte konstigt att jag fryser heller ..
Men jag fick i mig min frukost sen kröp jag ner i sängen igen med morgonrocken på och frrrryser! Somnar om , vaknar igen runt 10. Då va de bara ut och rasta Giza fisa , 1 timmes promenad blev de.
Idag har jag bestämt att vila från gymmet, är inte riktigt 100 på att träna. Möjligtvis spinning ikväll om telefonen ringer, men annars inget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...