söndag 27 februari 2011

Årets kvinnliga ..

Hej hopp :-) Nu är jag hemma efter 10,5 timmars arbetspass , direkt efter jobbet cyklade jag till gymmet och körde igenom benen. Fyfan rent ut sagt , vilken energi och otroligt bra pass!

Igår var det årsmöte med AK Björnen, och vet ni :-) Nu ska jag berätta en sak som gjorde mig otroligt glad. Jag blev utsedd till "årets kvinnliga byggare 2010" & "Fliten 2010" :-D
Fattar ni eller?! Gud va glad jag blev, nu vill jag inget hellre än o komma i toppform - mot fitnesskroppen för tusan *skratt*

Mina 2 priser


◘    ◘    ◘    ◘

Jag har ju en hemlis, de kommer ni väl ihåg hihi. Fast ... jag suger på den liiiiite liiiite till :-) 
Nu ska jag få i mig min kesella som fått stått i frysen en stund , sen lägga mig o sööööva

Nattinatt !


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...