fredag 4 februari 2011

Freeeedag

.. idag :-) 
Fy va kasst jag har sovit inatt.. Jag va jättetrött redan halv 10 igår kväll , la mig i sängen och kollade på TV. Somnade, men vaknade vid 11. Låg och drog mig, gick upp drack lite vatten satte på TV:n och tittade lite, sen blev jag trött igen. Försökte sova, men sov bara i en kvart ungefär. Gick upp IGEN , magen kurrade nåt såpass så tog mig ett glas mjölk, la mig i sängen åter igen och kollade på tv, somnade när klockan va 1 , men vaknar igen , somnar, vaknar igen, somnar klockan 2 !! Snacka om en helvetes natt.
Trotts dåligt med sömn så vaknar jag 6,45 , what?! Jaha då va de väl bara och gå upp då, varför ligga kvar i sängen när man ändå inte kan sova.. Drog i mig en kopp kaffe , sen satte jag mig på motionscykeln och trampa i 50 minuter. Hur blev de med springturen då? Äh jo alltså, de är storm ute 18-20 m/s då vill man bara inte ut och springa , hell no! :-P Men de är fint väder, synd bara de blåser annars hade jag lätt gått ut :-)
Ska iväg till gymmet om en stund och köra biceps & övre del rygg 
Kardio efteråt såklart - intervall på löpband + 20 min crossen. 
Måste ju göra någon nytta om man ska götta sig med thaimat efter träningen :-)

Inte blev man ledig idag, får iväg och jobba från 15-21.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...