fredag 25 februari 2011

Fredag gott folk

Idag är det en bra dag, det känner jag på mig :-) Mycket piggare och på bättre humör!
Började morgonen att hjälpa mamma städa trappor , när vi kom hem blev de frukost för fulla muggar.
En fetingfrulle á la 3 Pågen äntligen subs med smör, skinka, ost & tomat , 1 ägg & kaffe x2 
Vilket gött bröd , ooh riktigt färskt och mjukt bröd. Smaskens :-)

Nu har jag suttit här i soffan och fixat med bilder på oss barn som mamma ska sätta upp på väggen ovanför TV:n  , fick ju upp möblerna häromdan. Och hon behövde verkligen få upp lite nyare snyggare kort på oss *skratt* Men nu är det gjort, och när jag ändå var i farten så håller jag just nu på att göra en fotobok från min student :-)


Ska iväg om en stund och käka thaimat med mammsen :-) Därefter handla lite, och senare under dagen sticker jag till gymmet och köttar på ryggen lite!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...