måndag 14 februari 2011

Det är dags

Dagens blivande träning: 
17,30: Nedre del rygg & bak. lår
19,00: Spinning
+ streetching

Gött mos! 

  _________________________________________________________

Har inte skrivit på ett tag nu, men har haft så mycket annat för mig. Jobbat som en dåre hela helgen, igår blev de ett 12,5 timmes pass i sträck vilket resulterade en utbränd Linda imorse. Vaknar upp vid halv 8, trött och sleten men kan inte sova längre o med gråten i halsen och allt, verkligen allt är skit, alltihop!
Men envis som jag är går jag upp, knappt så jag kan sitta upp så trött var jag. Tar mina kosttillskott och tar på mig kläderna, sen i med en kopp kaffe och  ut på 1 timmes promenad med Giza.
När jag kommer hem äter jag min frukost, därefter lägger jag mig i soffan och totalslocknar. Tog en halvtimmes powernap , de gjorde susen :-)
Fick i mig lite lunch, sen ut med hund igen i 30 minuter. Nu ligger hon utslagen framför brasan, som hon gjort de senaste timmarna :-P
Ska strax göra iordning middag, sen iväg till gymmet och direkt efter tar jag min hoj till Rådahallen och kör spinning i 60 minuter!

Självklart gör min celsius mig sällskap :-)


Kommer skriva dagens kost i slutet av dagen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...