måndag 14 februari 2011

Dagens kost

Hemma från både gym och spinning , sitter just nu och käkar mitt kvällsmål :-) Ska strax hoppa in i duschen sen inta sängen och titta på TV.
Skulle egentligen ha jobbat idag och börjat 14,30 , men jag fick ringa och säga att jag inte kunde komma för jag va totalt mörbultad, de tog knäcken på mig igår. Kroppen sa ifrån att de blev för mycket.. Förutom att ha gått promenad med Giza har jag bara legat i soffan och kollat på TV och haft en filt runt mig . . Men nu är jag på fötter igen och jobb imorgon som gäller från 14,30-19,30 :-)
Efter de blir de en sväng till das gym och pumpa upp rattarna och triceps :-)

Dagens kost:
Innan promenad: Div. kosttillskott & kaffe
60 min promenad
Frukost: Havregrynsgröt med mjölk och äppelmos, 1 ägg ,te & proteindrink
Lunch: En sallad på några köttbitar, skinka, ägg, grönsallad, tomat & päron och keselladressing (kesella, skvätt vatten, sweet chilisås och massa olika kryddor)
Mellanmål: 1 stort glas mjölk & mandlar
Middag: Wokgrönsaker, stekt kyckling, tomat, mandlar & keselladressing
Träna: Nedre del rygg, bak.lår & mage 
Under/efter träning: Celsius / Protein, banan & BCAA
            60 min spinning
Mellanmål: 1 glas mjölk (i väntan på kesellan i frysen)
Mellanmål 2: 250 g kesella med blåbär & 1 ägg


Nu är jag inne på medeltungt när de gäller träningen, alltså ligger nu mellan 6-8 reps. Grymmo kontakt idag må jag då säga :-) 
Näfan nu tickar klockan iväg lite för fort, måste nog hoppa in i duschaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...