söndag 20 februari 2011

Söndag

Inte sugen alls på att blogga idag så jag sammanfattar min dag kort :-)
◘ 30 minuter morgonkardio [X]
◘ Fram. lår, vader & biceps [X]
◘ Jobba -15-21


Fick ju hem mitt paket igår med kosttillskott och provade idag Supercap Xtreme, men jag kände ingen större effekt om jag ska va ärlig. Kanske ska ta 2 tabletter nästa gång ..
Låg i sängen imorse och fundera läääänge på om jag skulle till gymmet idag eller inte, låg och läste BODY-tidningen som damp ner i postlådan häromdan och blev peppad av tidningen så jag tog hojen och cykla iväg. När jag kommer dit så finns de inget vatten !! Jag satte på kranen, men inget vatten kom, trodde först jag va dum i huvudet men insåg sen att de fanns verkligen inte en jäkla droppe .. Ååh skit , jag som ska köra intervaller efter passet måste ju för tusan ha vätska .. Och jag kunde ju inte vända på klacken och cykla hem, åhnej har jag väl kommit hit så ska jag fan stanna också :-) Så jag körde mitt pass utan vatten - törstig ? JAA
alltså inga intervaller heller..

Nåja , ska göra iordning lite käk och sen fixa matlåda till jobbet.
Imorgon hämtar vi förhoppningsvis möblerna från JYSK , ooooch kolla på byrån som jag lagt undan :-)

Tjingeling 


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...