torsdag 24 februari 2011

Hem tidigare

Efter att ha legat på soffan hela förmiddan åkte jag till jobbet. De är verkligen inte likt mig, ligga helt dö på soffan och ingen ork till något. Jag Linda som brukar va på gymmet o stånkas , svettas på kardiomaskiner , gå promenader - jag orkar fan ingenting ! Varken lust eller ork ... ?! Meeeen jag vill ju så gärna träna, få tillbaka motivationen igen :-( Fick byta pass med en arbetskollega så jag gick hem tidigare, orkade verkligen inte va kvar. Dom sa t om till mig att åka hem, såg inge vidare ut .. huuuh

Imorgon är de ialf min fria dag, då blir de thaimat, eventuellt baka nåt med choklad :-)
Kanske till gymmet .. Får se , tar dagen som den kommer!

Den 28e mars drar jag på ålandskryssning med min sockerpulla Linnea !! :-D Awesome , åh detta ser jag såå framemot kommer bli grrrrymt sköj! Detta behövde jag verkligen ♥


Jag har en hemlis hihi .. men de suger jag på en stund till :-)
så nu vet ni det också ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...