fredag 11 februari 2011

Snöstorm

Åh vilket härligt väder .. eller inte!
Tacka vet jag då min cykel, fasen vilket bra köp jag har gjort där :-) Passar ju perfekt om man nu inte vill ut på en promenad eller måste köra kardio på gymmet, då sätter jag mig på hojen och trampar några mil på morgonen. Syftar nu mest på morgonkardio
Blev 40 minuter imorse, gårdagens benpass gör sig påmind. Oj-oj vilken träningsvärk jag har, fick kämpa mig upp ur sängen och släpa mina stackars ben mot cykeln, men väl på så fick jag upp blodcirkulationen och trampa utav bara faen :-)

Hade först tänkt jag skulle gå till gymmet innan jobbet, men när jag sett ut hur vädret är så har jag verkligen ingen lust att gå ut över huvudtaget.. De är STORM!
Så istället tar jag de efter jobbet , kommer köra biceps & övre del rygg.


Åååh kladdkakan ser väldigt god ut när den står där i kylskåpet !! Är oftast goare när den fått stått ett  dygn också , jaha nähä bara och titta åt ett annat håll och skita i läckerbiten som står där och läskar .. Fyfan vilken plåga ska jag tala om för er *skratt* 


Hur kan man inte bli läskad av en sånhär gobit?!!? 
Jag , Lindis är sjukt svag för choklad !! 

Men istället får jag ta ett glas med saft, kolsyrat vatten + funlight appear. 
De är gott :-) 


Jobba idag 15-21,30
Imorgon 14,30-21,30
Söndag 8-14

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...