torsdag 10 februari 2011

Roliga klipp

Bara för att jag inte har nåt annat för mig så tänkte jag bjuda på 2 videoklipp :-)



Tele 2 reklamen haha. jag och mamma skrattar ihjäl oss så fort vi ser den på TV. Så duktig på engelska , lika duktig som mig :-) or not 




Den filmen såg jag & Linnea , totalt förälskad i den lilla tjejen. It´s so fluffy Im gonna die !! Hon älskar  enhörningar, nu såg hon en på  tivolit som hon så gärna vill ha.. ååh så himla söt !

 ○    ○    ○    ○

Har precis vart ute med Giza på en promenad, blev bara 30 minuter. De har kommit mer snö, precis när allt försvunnit kommer de mer *suck* Så alla vägar är inte plogade , fick gå lite huller om buller för att försöka va ute så länge som möjligt, men efter att ha gått alla vägar som fanns , ja inte riktigt men kändes nästan så :-P Då vände vi på klacken och gick hem, får gå ut med henne sen igen!
Har ialf bakat kladdkaka, bara o hugga in sen när suget faller in. Blanda i hasselnötter och mörk choklad också, lär ju smaka gott :-)

Tänkte jag faktiskt skulle skriva upp sen hur jag har ätit idag, bara för att se hur min ätardag har sett ut just idag. Tycker de kan va sköj o se när man läser andra bloggar om hur dom äter osv, så jag kan väl lägga energi på de jag också :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...