onsdag 9 februari 2011

Hektisk dag.

Stressad? Jag ? Nää...
Telefonen ringde 6,15 imorse, de va jobbet som ringde och frågade om jag kunde hoppa in redan vid 7. Haa, de va bara och hoppa upp ur sängen o göra iordning en snabb matlåda á la tonfisk & wokgrönsaker fixa frukost och sen iväg. Blev bara en kvart försenad men de va dom medvetna om.
Haft fullt upp hela dagen, skulle egentligen gått till 12,30 men då ringer personal och säger att hon inte kan komma pga de o de , så då fick jag ta den turen. Så alltså från 7 till 16,30 jobbade jag idag , pjuhh! Gött med pengar men kan ju säga att jag va rätt sleten i bollen under dagen.
Jag kommer hem , får i mig lite käk innan jag sticker iväg till gymmet och kör axlar sen vidare på spinning.
Kort sammanfattat - stressad dag , först nu kan jag slappna av. Sitter nyduschad i soffan med en kopp kaffe.
Knappt ork och skriva för tusan :-P


______________________________________________________________

De enda jag jag har i huvudet nu , vet ni va de är ?! Min ätardag imorgon :-D
Ohh jag längtar så!! Eftersom jag jobbar hela helgen och inte kan planera in nåt speciellt och de passar mycket bättre imorgon då jag är ledig (som jag vet nu)
De blir ialf morgonkardio , 60 min motionscykel. Gymmet - fram.lår & vader + kardio = intervaller på löpband. 
Sen ja sen .... Thaimat med mamma :-D
CHOKLAD!! Ska baka hasselnöts- och chokladkaka, har sett framemot och baka den kakan i över 1 vecka nu och inget , nej inget ska stoppa mig *skratt* ! Receptet lägger jag givetvis ut imorgon
Jag är en chokladoman hihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...