lördag 5 februari 2011

Morgonjogg

Steg upp runt 7 tiden, blev väckt av en liten Enzo som ville gosa :-) myspys min lille kille!
Kollade ut och såg att vädret var kanon att börja dagen ute, så bestämde mig för en springtur. Klunka i mig en proteindrink & kaffe sen va de bara ut och köra.
Tänkte jag skulle springa själv idag utan hund , men Giza hörde mig (tusan också) haha, nej skämt åsido. Men sist gång va de lite jobbigt och springa med henne, hon ska dra även fast jag säger "fot". Ibland lyssnar hon, ibland inte. Men de va ju bara o få med henne ut också, gott för henne o springa av sig kanske :-) Men hon va allt duktig, ibland 
30 minuter va vi ute , grymt bra start på dagen :-) Och efter turen blev de i vanlig ordning gröt med bär & mjölk , 1 ägg & te

Ska strax börja göra iordning matlåda till jobbet, börjar 13-19,30
Vet inte om jag ska träna idag eller inte, funderar så de knakar..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...