fredag 4 mars 2011

4 MARS

Som ni kanske märkt av den sista tiden så har träningen hamnat lite på sniskan samma gäller all form av kardio. Jag har helt enkelt hamnat på en platå, min motivation är inte som den brukar vara helt enkelt .. Fråga mig inte varför, men de blir så ibland. Och jag mår faktiskt bra av att inte gå till gymmet och stånkas , bara ta dagen som den kommer och bara slappa, ta en promenad med hunden osv. Maten .. den har inte vart den bästa dom senaste dagarna. Fast sån mat som är helt normalt för er att äta, är lyx för mig :-) Så "normal" mat har jag hållt mig till dom sista dagarna :-P

Idag var jag på en arbetsintervju om en 75% tjänst på en skola som assistans åt en lite flicka med AH/HD, de gick väldigt bra. Och de lät positivt de rektorn sa :-) Nu är det bara vänta och se om hon ringer tillbaka, eftersom de var 2 andra personer som också skulle intervjuas. 
Vart på systemet och handlat dricka tills imorrn , handlat lite mat oså. 





Nu till the big secret *hihi*  .......

Har äntligen fått kontakt med en personlig tränare, 
Ni kommer väl ihåg när jag skrev om att jag tagit kontakt med en tjej vid namn Lina som skulle va min PT, men hon fick ju barn och blev mammaledig och nu har hon så otroligt mycket o göra. Så hon har fått avboka sina klienter och i första hand ta hand om sig själv och sin son. 
Därför .. tog jag kontakt med Staffan Bergsten. :-) 
Jag ser såå fram emot detta, ska bli så sjukt intressant och kul. Få se min kropp förändras , ja allt :-) 
Han håller nu på o skriver ett personligt kost & träningsschema, jag väntar för fullt ... iiih :-) 

De va min lilla hemlis! 


Ska strax iväg och jobba, efter jobbet cyklar jag förbi Jenny och färgar mitt hööör. Kan verkligen behövas nu, de ser inte snyggt ut när de gråa träder fram .. huja :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...