söndag 6 mars 2011

Dagen efter

Fyfan va sköj de var igår !!! :-D Så roligt har jag inte haft på länge. Grymt bra band som spelade och hur mycket folk som helst :-) Grym kväll !
Det började med att Linnea kom förbi hemma hos mig, drack lite, gjorde oss iordning och tjöta. Sen gick vi & mamma till Jenny och drack lite till :-) Mammsen fick göra oss sällskap igår hihi.


Bilder från gårdagen 




hihi mamma ser lite dåligt så Linnea fick hjälpa henne :-)




smiiile :-)














♦   •   ♦   •   ♦

Å idag fick de bli pizza, gud så gott de var ! Längesen jag åt de och de satt fint vill jag lova. 
Med fläskfilé, kyckling, ananas, lök/vitlök, curry & beasås. Gött
Är inte så värst dålig idag fast jag blev rätt rund om galoscherna igår, skönt ändå. Ligger i sängen och småkikar på TV. Ikväll ska jag & mamma mysa till de med chips, och min älskade marabou framför Solsidan, Time Out och Wallander - bra kväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...