torsdag 3 mars 2011

VÅÅÅR

Si gódag :-) De va inte igår!
Nu är vi inne i Mars-månad, dvs en månad kvar till min månad - APRIL :-) Då blir Lindis stor flicka, hela 20 fyllda år.

Har precis kommit hem efter 1 timmes promenad med Giza i de härliga vädret :-) Plusgrader, solen tittar fram och svettig som en gris när jag kom hem :-P Dagen började bra må jag då säga + den härliga träningsverken lite varstans i kroppen *tummen upp* 

Bild: google

Telefonen ringer när jag är ute, jobbet kallar. Får hoppa in och jobba ikväll 14,30-22
Annars är jag ledig hela veckan ut så var skönt o få komma iväg och göra nytta.. Hade tänkt att träna idag, men då blir det stressigt så får istället ta de imorgon. Inte hela världen :-) 

◘     ◘     ◘      ◘


På Lördag blir de kalas för hela slanten!! Faen va längtar att få komma ut o härja. Rock'n'roll i Mellerud :-) 
Rockabillykväll på Wärs, så blir dit med Harling & Jenny :-) Kommer bli skitsköj !! 
Det är ju inte ofta jag är ute om man säger så, sist var på nyår. Men då drack jag ändå inget .. hmm när tusan drack jag sist ?? Jul kanske :-P

hoppas min sockerpulla kommer till Mellerud 
och drar en stänkare med oss hihi


Hemlisen ska snaaart avslöjas :-) 

Nu ska jag kirra lunch, sen tar jag min hoj till jobbet. Ciaó bello 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...