måndag 21 mars 2011

Gomorgon

40 minuter morgonkardio gjord , och denna morgon blev det på cykeln framför TV:n.
Ute blåser det utav bara faen och riktigt ruggigt så kände inte för att gå ut, då var min cykel räddaren i nöden Ler
Var egentligen tänkt att jag skulle ut på en promenad med Alex nu på morgonkvisten efter frullen men eftersom det blåser så förbajjat, så tar vi det senare under dagen istället.
Idag blir det inget gym utan istället blir det spinning ikväll , en aktiv vila med andra ord.


Godismonstret vann över mig igår , jävla monster! Skulle kunna döda för choklad igår haha, tänk va sjukt egentligen.. man är så sjukt gottesugen att man kan bli förbannad *skratt* Så jag och mamma åkte till affären, det blev en marabou digestive till mig. Sååå gott ! Ler
Måste lära mig att hantera mitt chokladberoende Ler med tungan Annars lär jag aldrig få min drömkropp, så så är'e Cool


Ska iväg om en stund och posta ett paket, fick sålt mina brallor på tradera. Gött och bli av med kläder som bara ligger i garderoben och samlar damm.
Håller nu på o ladda ner zumba fitness - flat abs , tänkte jag skulle börja köra lite sånt Ler
Har ju testat det en gång innan , kanske borde fortsätta. Är ju faktiskt rätt bra träning


Kanske slänger upp ett inlägg senare under dagen om ... ja de får ni se , säger inget. Suprise!
Nu ska jag fortsätta kolla på Jims värld , så jääla bra Ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...