fredag 11 mars 2011

Godmorron!

Nu får jag dåligt samvete.. Vet ni varför? Jo för de är fint väder ute och jag sitter här i soffan mätt och go efter min frukost.. Fyyyyy .. När de väl är fint väder då går jag inte ut, nä riktigt så är det inte . Fast o andra sidan, I've got a reason hehe
Sov så jäkla dåligt inatt, klockan ringde 6 men snooza till halv 7. Bestämde mig för att äta frukost innan.
Sen är det snorhalt ute , regna och snöa utav bara faen igår och nu har de frusit till , så får se om det blir promenad eller cykeln.

Yoghurt med paranötter (slängde på kanel också), ägg, 1 glas mjölk & kaffe


Vad ska göras idag tro?
♦ Kardio om en stund, så fort maten smält i ugnen.
Gymmet - bröst, axlar, triceps & mage + kardio
Sola kl.12
Laga miljontals med matlådor till jobbet imorgon & söndag.
  Jobbar non-stop från lördag-morgon fram till söndag - 30,5 timmars arbete står på tur 
  Lördag kl,7 - Söndag kl,13,30

Blev frågad av Jenny igår om jag var sugen o gå på sexparty idag, så blir eventuellt att man går med. Om det inte blir alltför sent eftersom jag ska upp tiiiidigt till möran.


 _______________________________________________

Igår kollade jag på gamla kort från då jag började min lilla resa, får då säga att "shit pommes vilken förändring!" Kan ju lugnt säga att jag hade lite mer hull då :-P Man blir fort blind och inte ser förändring, skitbra med bilder då :-)

Nu är det snart dags och börja fundera på om man ska ut på promenad eller sätta sig o trampa nån mil ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...