söndag 27 mars 2011

Lite upptagen

Tog en sovmorgon
Sov till 9 imorse, var riktigt skönt :-) Det behövde jag verkligen, har vart så himla trött det sista. Sover för lite, och jag behöver 7-8 timmar för att jag ska vara pigg. Bara 1-2 ynka timmar för lite gör mig till en zombie, fan va lättpåverkad jag är :-P



Har verkligen haft fullt upp non-stop. Jag har knappt tid att sitta vid datorn, får gå in på mobilen för att ha lite "små-koll" :-P
Jobbar och så ska träning klämmas in. Vilket har blivit att jag kört det vid 22 på kvällen direkt efter jobbet. Känns ju skönt nu i efterhand o veta att jag hunnit med det :-) Min pulsklocka säger idag "Vila för återhämtning" :-) 






Ska iväg och jobba från 14,30-21,30 i eftermiddag. 


Har inte så mycket och skriva om just nu.
Börjar mitt nya jobb imorgon som personlig assistent, spännande :-)
Så nästa vecka kommer se ut såhär - jobba mån - fre 8-14. Lördag & söndag jobba på Gården. Med andra ord , fullt upp :-)
Utöver jobba blir det såklart träna och köra på som vanligt , och nån dag till veckan åka och handla kläder :-)
Stort behov av nya kläder !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...