lördag 5 mars 2011

Utgång ikväll

Har sett framemot denna dag hela veckan, då jag först fick reda på att jag var ledig hela helgen så ska jag faktiskt unna mig lite alkohol ikväll :-) Vilket inte händer alltför ofta, så de ska bli grymt kul ! Hoppas jag ialf, fast de blir ju va man gör de till . Och med mina solstrålar Linnea, Viktoria & Jenny så blir de förhoppningsvis en kanonkväll.

Jag & penny på juldagen

◘  •  ◘  •  ◘  •  ◘


Imorse tog jag en 30 minuters promenad med Giza, därefter spinning & sola . Cyklade hem, slänga i mig nåt o käka sen ut med hund igen, en vårpromenad på 45 minuter 
Fan va duktig jag är :-) 
Nu är fisen nöjd också hihi


Dags och få i sig lite middag, och sen är de bara o vänta tills Linnea kommer :-)
Ha´re gött & ha en trevlig lördag :-) !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...