torsdag 24 mars 2011

Joggingtur

Morgonen starta jag upp med en redig frukost, sen iväg och hjälpa mamma städa trappor.
Såg att vädret var ünderbart när jag gick upp så lite tråkigt att inte få börja dagen med en PW. Men så fort vi kom hem 1,5 timme senare så tog jag mig en SuperCap & en kopp kaffe, sen var det pang-på-röbeta , här ska springas :-) Tog på mig min älskade pulsklocka, lööööve ! Åh fan va nöjd jag är över den, blir supertaggad så fort jag vet jag att jag ska använda den :-)

40 minuter i det härliga vädret, sol och 12 plusgrader.
Börja med att värma upp 10 minuter rask promenad innan benen fick ge sitt :-)
Kollade på klockan när jag kom hem, men va gör jag? Jo jag påbörjar ett nytt träningspass så all info försvann efter joggingturen... Jävla klant Linda!
Men jag kollade på den när jag bara var några meter från dörren och då låg pulsen på 170-180 som högst , och förbränt 390 kcal ungefär.

Vad händer idag då?
Telefonen ringde precis när jag var utanför dörren, jobbet som undrade om jag ville jobba idag.
Alltså inget gym idag som jag först tänkt från början, och eftersom jag börjar 14-22 så blir det för stressigt att sticka nu. Ska göras matlåda och greja med annat innan,  får isf bli imorgon.



Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa lite innan jag förbereder mat, sen tar jag hojen till jöbbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...