torsdag 10 mars 2011

Härliga morgonstund

Imorse ringde klockan 6 , bara att studsa upp och förbereda sig inför morgonpromenaden.
Strosar runt lite i huset och känner av att ena benet (benhinnan) gör fruktansvärt ont ! NEJ , får inte hända. Vill inte ha mer problem, får inte smärta så .. buhuu :-(
Men jaja, det var bara och knyta på sig skorna och traska ut i blåsten. 35 minuter knata jag ihop
Good work Linda :-) , trots det onda fanskapet

Väl hemma stod gröten i mikron, bara att plinga igång teknikburken. Sätter på vattenkokarn - skalar mina ägg - vattnet blir färdigt- häller upp det i muggen och låter dra sig nån minut. Ställer den djävulskt varma koppen på bordet och ska gå till mikron och röra om i gröten, tro på fan att välter ut koppen med stekhett vatten och får all vatten på benet /foten + att lilla oskyldiga Enzo får lite på sig (stackarn). Aaaaajj-åååååh HELVETE !! Faaaan's förbannade AJ va varmt, och koppen gick i tre delar . Slänger av mig pyjamasbyxorna och sockarna, och hämtar en handduk och törkar upp allt. Det var min härliga morgonstund :-) *skratt*


Snart ska Giza få sig en promenad också , men just nu ligger sömntutan och sover :-)
Blir en sväng till gymmet runt halv 11 hade jag tänkt, idag står ben, vader & mage + kardio på schemat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...