torsdag 17 mars 2011

Hallå där :-)
Full rulle hela förmiddan

Gick som vanligt upp klockan 6 och gick ut på en morgonpromenad på 50 minuter.
Min lilla rutin på morgonen - vaknar tidigt som attan, sätter på kaffe/dricker kaffe. Trycker i mig mina kosttillskott, klär på mig, snörar på mig dojjorna sen ut på en härlig promenix :-)
Men vissa mornar blir det ju att man ligger lite längre, det tackar man ju inte nej till :-)
När en nöjd, svettig Lindis kom innanför dörren blev det frukost i magen. Sen var de bara att sätta igång och möblera om i rummet. Satan vilken tid det tar, kunde ju aldrig bestämma mig heller hur jag ville ha det. Och ännu är det inte färdig, måste köpa ny TV-bänk.

Lagt ut massa kläder på Tradera som jag skulle gjort för läääänge sen, äntligen är det gjort. Nu sitter jag och käkar min goa lunch á la nötfärs, bulgur, sallad & sweet chilisås :-)
Ska iväg och jobba i eftermiddag, 15-19,30. Efter jobbet cyklar jag direkt till gymmet och river av ett bröst, axlar, triceps & magpass + kardio 




Nä fan nu får jag nog sätta lite fart och göra allt som ska med till jobb och gym, förbereda allt osv ....
Ciaó ☺ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...