söndag 27 mars 2011

Veckans träning

V,12     21-27/3



Måndag:
Morgonkardio - 40 min motionscykel
Spinning

Tisdag:
Promenad 45 min
Ben, vader & mage 

Onsdag:
VILA
Morgonpromenad 45 min
Spinning

Torsdag:
Jogging 40 min
Bröst, triceps & axlar

Fredag:
Rygg, biceps & mage

Lördag:
Morgonpromenad 45 min
Spinning

Söndag:
VILA


Det har blivit en del promenader också som jag inte skrivit med :-) 
Det har blivit dålig fokus på magen denna veckan, skärpning!
Men tycker det är sååå tråkigt  haha 

◘      ◘      ◘

Det ska bli bättring med denna bloggen, jag lovar att lägga ut mer bilder även när jag är på gymmet och kör olika övningar. Måste bara få kameran att samarbeta :-) Eftersom jag då oftast tränar själv så blir det lite svårt. Jag vet själv hur det är o läsa en blogg utan kort - trööökigt :-P

Nu ska jag göra iordning matlåda och packa min lilla väska innan jag far till jöbbet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...