torsdag 10 mars 2011

Soffväder

Vilken slappardag! 
Idag har jag verkligen bott i mina mjukiskläder, utöver gymmet då såklart så har jag legat i soffan från då jag kom hem runt halv 1 fram till halv 7 ungefär då jag & mamma åkte till affären för o handla ingredienser till morgondagens middag. Skaldjurspaj står på menyn :-)
Jenny gjorde så otroligt god skaldjurspaj på jobbet för nån vecka sen, så var bara tvungen och haffa åt mig receptet :-)
Kommer ju givetvis lägga upp både bilder och recept

Bild: google


Fredag imorgon
Vilket kanske betyder ätardag för vissa som går på diet , men inte för mig. En helt vanlig dag, bara att jag får byta ut 1 valfri måltid. Och då självklart väljer jag middagen som i vanliga brukar bestå av kycklingfilé & grönt.
Köpte en liten chokladkaka också såklart , den får jag ju inte glömma hihi
Men annars så kommer jag äta som vanligt 7 dagar i veckan för bästa resultat.

Gymmet som vanligt imorgon - bröst, axlar, triceps & mage + kardio
Klockan 12 har jag bokat soltid , måste ju bättra på brännan ..

Snart dags och inta dagens sista mål - kesella med bär & nötter eller jordnötssmör


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...