måndag 14 mars 2011

Celsius



Love love 


Har legat i sängen och glott på TV dom senaste timmarna , 
kanske dags och göra nåt .. Men vad? Spinningen börjar inte 
förrän 19. What to do? 



Fick gått en långpromenad med Giza , 1 timmes härlig promenix blev det :-)
Känner mig en aning trött i benen (kan de vara rundan imorse *hihi* ), träningsvärk i ryggen och i magen. Kors i taket, brukar oftast inte få träningsvärk i magen oavsett hur hårt jag kör. Men igår tog de bannimej :-)
Får nog slänga i mig en celsius innan jag kickar igång systemet och kör ett x antal mil på spinninghojen :-)


♦    •    ♦    •    ♦


På Onsdag hämtar jag äntligen min efterlängtade skänk/TV-bänk. 
Beställde den för några veckor sedan, fick meddelande om att den kommit , så jag & mamma åkte till Trollhättan - jag betalar, väntar sen på att hämta bänken. 
Kommer fram till leveransdörren men då säger killen att de måste blivit något fel, för bänken har inte kommit och dom beklagar blöhö blöhö .. Suck! Hur fasiken kan man göra fel på nåt sånt?! Börjar ju nästan tappa förtroendet för JYSK med tanke på att mammas leverans på sina möbler tog över 1 månad när de bara skulle ta 2 veckor .... 
Men så äntligen ringde dom i slutet av förra veckan, gött och få möblerat om i mitt rum och ta bort massa skit. Gütt ! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...