onsdag 16 mars 2011

Evighetsprojekt

Jössenamn va jag har svurit och vart förbannad när jag har satt ihop min byrå haha. Lite roligt på samma gång..
På beskrivningen står det 60 minuter, men för mig tog det ... 4 timmar !
Men nu är den äntligen ihop-byggd och jag kan börja imorgon med att möblera om. Guud så gött :-)
Blev tvungen o avboka min spinningcykel, buhuu jag som ville iväg .. Men tiden fanns inte o om jag nu skulle iväg skulle jag fått stressa arslet av mig, men jag bokade tid på lördag istället + sola :-)
Blev en sväng förbi Gymgrossisten också och köpa lite nytt i samlingen, 2 BCAA burkar & en låda Swebar caffe latte :-) Skulle köpt celsius också men var tyvärr slut.




◘  ◘  ◘  ◘


Giza imorse - hon älskar att hoppa efter grenar och leka :-) 


Resten av kvällen blir lugn , ska alldeles strax börja med middan. Sen tänkte jag lägga mig på min spikmatta och koppla av en stund :-) Älskade matta som är så oootroligt go och avslappnande :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...