måndag 7 mars 2011

Dagens lunch

Har vart och handlat mat nu. Dra på trissor va de sved om plånboken, handlat nötfärs för 1 vecka, och mycket annat. Det kostar och ligga på topp ;-)

 - maaaaat -



Min kost

Frukost: 
Div. kosttillskott

Mellanmjölk
Valio yoghurt
Alt. havregrynsgröt 
2 ägg
1 näve nötter

Mellanmål:
Kesella med en skvätt funlight
Jordnötssmör/naturella nötter
Alt. swebar / pro-bar85

Lunch:
Nötfärs 10%
Ris/potatis/pasta
Blandsallad
En klick valfri sås

Mellanmål:
Proteindrink
JS/naturella nötter

Middag:
Kyckling/kalkon
Olja (oliv, raps, linfrö)
Blandsallad

Kvällsmat 
Kesella
Frysta bär
JS/naturella nötter


Anledningen till att jag inte skriver upp mått är för att detta kostschemat är just anpassat för mig.
Skulle ha fått mitt träningsschema igår men nåt krångla tydligen så har ej fått det än, men jag väntar :-)


- dagens lunch - 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...