onsdag 16 mars 2011

Brödkavel och spikmatta

Va sägs om de va? haha

Fick ett tips om att kavla benen för att få upp blodcirkulationen. Det låter ju inte klokt egentligen haha, här ska kavlas :-P Men nu i efterhand när det är gjort får jag säga att de va riktigt gött faktiskt.


___________________________________________

Gjorde ett tappert försök att få ett kort på benen. 


Man ser tydligt musklerna ploppa ut på sidorna :-) 
Men som sagt mindre hullebull och mer muskler , så småningom så 
blir de ett par killer-legs *skratt* 



Till möran tänkte jag sticka ut på en morgonrutt, om nu mina benhinnor vill hänga på vill säga.
Återstår o se :-)
Nu ska jag strax ta mitt sista mål för dagen, sen ä de nattinatti !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...