tisdag 15 mars 2011

Ett härligt benpass blev det minsann , helt galet va tempot var uppe! :-) 

Dagens pass: 
• Benpress 4*6
supersetat med
• Stående vadpress 3*15
• Knäböj fri stång 4*8
• Utfall på bänk 2*15
• Benspark 2*10
• Sittande lårcurl 4*12
• Cablecrunches 3 set
supersetat med
• Sit-ups med raka armar 3 set


Efteråt strosade jag upp på crosstrainern och körde 20 minuters intervall. 
Därefter cyklade jag hem, tog ut lilla Enzo på en lite promenix i trädgården (i koppel såklart).
Lilla skrutten har blivit väldigt intresserad av att gå ut, sitter i fönstret o kikar ut o mjauar. 
 Idag blir han 6 månader.
Vad han nosar och hukar sig , mycket intressant o se där ute i stora världen :-) 


Hunnit med och gå en halvtimmes kvällspromenad med Giza tillsammans med mamma, och 
nu har jag kommit ut ur duschen. Ligger i sängen och väntar på att Desperate housewives & Cougar Town 
ska börja. 

Magen börjar kurra också, kanske dags och ta sig dagens sista mål. 
Jag säger gonatt , sov så gött :-) 

2 kommentarer:

  1. en annan körde också ben igår. träningsvärk i rumpan idag, underbart :)

    SvaraRadera
  2. det är jätte skönt. En kavel och ett par ben. brukar kavla dom framför tv, så länge som jag orkar(man blir trött i händerna efter ett tag) lite massage för benen, ökar blodcirkulationen :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...