måndag 28 mars 2011

Hurtbullen

Aah fyhfan vad jag har hurtat idag :-)
Först cykla till jobbet imorse, sen fram & tillbaka från gymmet och till sist cykla fram & tillbaka till spinningen + spinning ---> summa av kardemumma = ont som bare den i arslet & muttan *skratt*. När jag var klar på spinningen så kände jag hur de riktigt brände i röva på mig haha
Kollade pulsklockan när jag var klar, förbrände 581kcal och pulsen låg som högst på 185.
Totalt idag har jag förbränt över 1000 kalorier, de ä fan inte dåligt :-)


Morgonens frukost bestod av havregrynsgröt som jag gör på
1,5 dl mjölk + lite vatten, 1dl fiberhavregryn, funlight Strawberry & massa kanel
Hackade mandlar och en skvätt mjölk
2 ägg & kaffe 

Alltid när jag gör min gröt har jag i funlight  för att få
en godare smak, naturligtvis :-) Innan hade jag jättesvårt att få
ner gröten, men nu när jag börjat använda saft i går det ner på en smäck! 

◊ ◊ ◊ ◊ ◊ 


Bröst, axlar, triceps & mage
Det blev dagens pass idag :-) WOW vilket grymmo-pass ! Me likey
Härligt gäng där uppe, och så fort jag kom innanför dörren kände jag mig hemmastadd haha. Det har blivit sketasnyggt, mörk orange och svart målat - läckert!

PB i bänkpress 
Började värma upp med stången (20kg) 2 set .
Därefter blev det
• 40 kg 1 set
• 42,5 kg 1 set
• 45 kg 3 reps PB
• 40 kg avslutade jag med några reps för att pumpa ur


Satt fint med riskakor & proteindrink efteråt :-)




Nu ska jag strax sova , får se om jag kommer ut på en promenad imorgon innan jobbet.
Mamma kör mig imorgon eftersom vi ska till stan direkt efter jag slutat :-)

Gonatt på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...