lördag 19 mars 2011

Morgonjogg

Godmorgon! 
Vaknade redan 5,45 och kunde inte somna om. Somna ändå vid 23 igår kväll, tycker ju att jag borde sovit längre men icke. Gick upp och kollade ut , oh sol :-) ! Toppenväder att springa i
Inte en kotte ute och solen påväg upp oså stötte jag på två rådjur som bara var 10 meter ifrån mig. Så söta :-)
45 minuter fick jag ihop , fan va stolt jag är över mig själv. Jag är så duktig hihi
Lite stretching och sen en efterlängtad frukost efteråt. Ååhh va frukost är gott efter att man vart ute, man riktigt njuter, mm guld värd :-) !

Klockan 11 är det dags för spinning och efter det har jag bokat soltid 12,30. Bättra på brännan lite, kan göra gött :-)


Tycker man börjar se alltmer nu på min kropp hur den förändras :-D Ska lägga upp före & efterbilder inom kort. . Så ni som är nyfikna, håll utkik!


Nu ska jag bara slappa innan det är dags och idiot-trampa på spinningcykeln, laddar såklart upp med en celsius och en SuperCap.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...