onsdag 30 mars 2011

Morrn morrn

Ställde klockan på 5,20 , var helt inställd på att jag skulle cykla till jobbet. Snarare ville det :-)
Ätit frukost, fått på mig kläder och kladdat lite smink i fejjan och tillsist tar jag mig en supercap.
Jag ser ut o de ä strålande väder att cykla i, men temperaturen visade däremot minus 5 och ska man då cykla i det så blir de ju extra kallt. SUCK... Då känner jag, cykla 1 mil i minusgrader o frysa arslet av mig när både mamma och Frans tjatar på mig att åka bil , ja då gör jag fanimej de :-)
Åhå då kunde jag sovit en timme längre... :-P

Vågen imorse var inte lika trevlig 58,2 kg visade den, att kroppen inte vill ge sig av med mer. Blir fan tokig!
Antingen ä de 57 eller 58 , svårt o bestämma sig tro? :-P

Så nu sitter jag här i köket ska strax ta mig en köpp kaffe :-)
Ikväll är de spinning, lovely ! Får se om jag klämmer in lite styrka också.
Hämta ut mina paket som kom igår , från proteinbutiken och mitt Zumba-paket :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...