tisdag 29 mars 2011

Hinner inte

Jag har fullt upp !


Jobbar hela dagarna , och när jag väl kommer hem så är det antingen träning eller göra annan nytta. Har börjat läsa tecken som stöd igen för att friska upp minnet, eftersom de kan behövas nu när jag har hand om flickan.
Och ja , det tar på en att ta hand om en person med flera funktionshinder . Jag är väl en människa :-)
Men självklart tycker jag om det jag gör, även om det är krävande.

Har så mycket som snurrar runt i min skalle nu..
Så bloggen kommer hamna på efterslänten nu ett tag.


Idag fick jag ialf köpt en del nya kläder :-) är väldigt nöjd med mina köp!
Nu ska jag fixa matlådor och sen bänka mig framför TV:n ikväll.
Cykla till jobbet imorgon kanske om vädret tillåter :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...