fredag 25 mars 2011

Anställd

Vet inte om ni komme ihåg, men jag skrev ju för ett tag sen att jag var på arbetsintervju om personlig assistent till en tjej. Och idag var jag på besök igen på skolan för att träffa både mamman och tjejen. 
Jag fick tjänsten, 75% :-) ! Flickan sken som en sol när hon fick se mig och det såg bara positivt ut. Börjar redan på måndag. Så fullspäckat schema från 8-14 varje dag. 
Det enda jag ska göra nu är att kolla upp busstider som passar, eller så får jag ta cykeln fram och tillbaka. Men för mig är det inga bekymmer, finns en jättebra cykelväg som går på 40-45 minuter enkel väg. 
Skitbra kardio på morgonkvisten :-) 
Åh jag är så glad nu! 


Gymmet igår på kvällen 
Efter några funderingar hit o dit bestämde jag mig för att dra till gymmet direkt efter jobbet. Körde bröst, axlar & triceps på 40 minuter. Körde alla övningar i ett race, därefter en promenad hem - käka- duscha- söööva.

Har precis kommit hem, ska snart göra iordning lunch och matlåda till jobbet. 
Från 14-21 jobbar jag idag, så direkt efter cyklar jag till gymmet och kör veckans sista pass. Eftersom på lördag & söndag kommer AK vara stängt pga att det ska målas och snyggas till där uppe :-) 

Åh jag har så mycket o skriva om, jag bara babblar på. Ett ganska rörigt inlägg (har knappt läst igenom vad jag skrivit haha) 
Beställt hem ett zumba-paket "Zumba Fitness". Nu jävlar , här ska skakas rooompa :-P 
Väldigt bra om man nu inte orkar dra till gymmet då kan man köra lite zumba istället :-) 


En tråkig nyhet - det blir inget Ålandskryss. Jag som sett framemot det så jäkla mycket så blir det inget ! Linnea fick jobb och såklart typiskt nog ska börja på måndag... men men , får ta det en annan gång helt enkelt .
Ursäkta det röriga inlägget , men har bråttom så nu måste jag nog fan sätta lite fart om jag ska hinna . 
Tjingeling


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...