måndag 7 mars 2011

Morgonpromenad

Morrn morrn :-) 

Igår kväll fick jag mitt kostschema från Staffan, det ser riktigt bra ut. Jag är taggad som fäään, väntar för fullt på mitt träningsschema. Så nu finns de inga mer ursäkter, nu är de bara o köra :-) !!
Klockan ringde 6,30 imorse, bara o stiga upp. I med super cap, L-glutamin och en kopp kaffe. Sen var det ut som gällde :-) Vilket krut jag hade i mina ben, massor med energi. 45 minuter i ett gött tempo, svetten rann nerför ryggen och flåset var igång ordentligt!


Rumpan är nåt jag blivit redigt nöjd med, ett litet put ;-) 
Bara finjusteras med mer muskler och mindre flöt sen är de pow-wow :-P

____________________________________


Idag blir det en sväng på gymmet och spinning ikväll. Vad som ska köras vet jag inte än, förhoppningsvis får jag mitt träningsschema snart så jag veeet :-) 
Ska också förbi affären och handla käk inför min diet. Kommer skriva sen vad som handlats och hur kosten kommer se ut. 

Snart dags för mellanmål numero un

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...