onsdag 23 mars 2011

Onsdag morgon

Godmorgon! 
Klockan ringde 6 as usual imorse, tänkte först ligga kvar i sängen för hade sån fruktansvärd träningsvärk i mina ben efter gårdagens grymmo-benpass :-) Men så såg jag ut och de var sol , då kan man ju inte bara ligga kvar. Nepp då går man självklart ut och tar en friskus-promenad 45 minuter , solen påväg upp och P3 morgonpasset i lurarna :-)


Formen förövrigt känns toppen, känner mig tajtare men dock vill inte måtten krympa. Men vikten går sakta neråt, antar att jag nått min idealvikt och nu säger kroppen liksom ifrån att nu är det nog nu ska du stanna här. Men så säger inte jag :-) Jag är ju inte färdig än! Inte på långa vägar.
- 0,7 kg sen förra veckan , fast igår visade vågen lite andra siffror :-P Lurig liten platta de där..
Men jag litar på vågen denna gång, och jag är jättenöjd över det :-)


Idag tänker jag vila från gymmet, kommer istället köra spinning ikväll.
Jobba ska jag göra också, en kortis-tur från 12,30-16,30.

Innan det ska jag förbi ICA och hämta ut min pulsklocka som kom redan igår ! Oh can't wait :-)
Kan ju inte mer än längta efter att få grejsa med klockan och äntligen få använda den och se allt man förbränner osv, ska bli kul :-)
Tänkte jag faktiskt skulle ha den på spinningen ikväll så får jag se hur mycket kalorier jag egentligen förbränner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...