söndag 20 mars 2011

60 min härlig promenad

Åh jag bara älskar vädret Ler med öppen mun 
En vårpromenad med Giza, och med mamma som sällskap också.
Igår blev det skinnjacka och idag bara fliströja , då är det vår! 



En nöjd liten Giza när hon får hoppa och springa som hon vill Ler

 ___________________________________

Innan vi stack ut, bestämde jag och Frans att ut och övningsköra lite. Det var ju som sagt en månad sen sist.
Så vi drog till ett industriområde.
Lärde mig dragläget, fickparkera, backa och köra mellan koner osv. Helvete va svettig man blir av att köra bil haha. Ena stunden var det varmt sen vart det kallt, klimakteriet nästa?! *skratt*
När jag kände att det var dags att vila hjärnan lite efter 1,5 timmes körning åkte vi hem. Även där körde jag, på vägen hihi. Svårt tycker jag är att försöka hålla sig på rätt körbana, antingen hamnar jag i diket eller mitt i. Huja det är mycket o hålla reda på när man kör alltså.
Men det är kul när man väl är igång och bara kör.


- älskar mina BetterBodies byxor -
Så otroligt sköna, bor ju för tusan i dom 

Ska iväg till gymmet om en stund, tänkte köra intervaller på löpbandet.
Få upp flåset lite och jobba lite extra Ler 
Till kvällen är det planerat en kvällspromenad med Victoria, och självklart
följer Giza-fisa med 



Guud va jag ä godis-sugen, det där förbaskade godismonstret sitter på axeln och matar in "choklad choklad choklad" i huvudet på mig , måste - vill ha ... Jag åt två rader i fredags för suget var enormt (svårt att motstå marabouchoklad)  och det sista av kakan igår. Men ännu vill jag ha mer, va faaaaan ! Going crazy ffs 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...