torsdag 17 mars 2011

No gym

Varför inget gym?
För det första vet jag inte vad jag tänkte på innan jag åkte till jobbet - jag skulle ju ha gjort matlåda, men det blev istället en proteindrink nerpackad i väskan.
För det andra - jag är trött, och det värker i benen .. Kan man ha växtvärk när man är 20 ? Precis så känns de :-P Obehagligt ju. Och klockan är 21, visst inte så mycket när gymmet stänger 24. Men det blir så sent för mig .
Istället masar jag mig iväg till AK imorgon innan lunch , därefter jobbet 15-22.



Kavlat benen = check 
Lägga mig på spikmattan = will do :-)
Kvällskäk = will do


Kanske att man kommer ut på en morgonjogg imorgon istället, blev ju inget imorse då jag kände för en promenad istället. Faktiskt så jogga jag lite emellanåt på hemvägen :-)

Jaha nähä nu ska jag slappna av några hekton på min spikelispikmatta :-)
Sov så sött mina små smultron , gonatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...