måndag 28 mars 2011

Första dagen avklarad

Hur gick det då?
Bättre än jag trodde faktiskt. Klickade med en gång, visst det var lite nervöst oså den första timmen. Men jag fick så bra kontakt med alla barnen och det var sköj :-) Dom var rätt så fascinerade av mina tatueringar och piercingar , skulle visa hur stort mina hål i öronen var osv :-P
Dagens sista lektion var idrott, åh jävlar i min brevlåda vilken motion jag fick. Sprang som en dåre, men så kul :-)


Morgonens kardio 
45 minuter på dryga milen blev det imorse runt 7 snåret då jag hoja iväg till jobbet.
Och självklart hade jag min lilla klocka på mig, den visade att jag förbränt 340kcal.
Fy sören va jag hade ont i arslet o muttan när jag kom fram haha, svettig som en o annan fåne..
Men gu´så gött de var, bra start på dagen!




Mamma fick komma och hämta mig när jag slutat vid 14. Kommit hem för en liten stund sen, precis druckit upp min proteindrink och mumsat i mig en sked jordnötssmör. Ska bara kirra lite kaffe och stoppa i mig några piller sen är jag ready-steady-go, iväg till det nymålade och fräscha gymmet :-) 
Vet dock inte vad jag ska köra, för jag ska köra spinning ikväll och onsdag så är det rätt dumt och köra ben idag eftersom dom får arbeta en del under cyklingen. Om jag bara ska köra ett pass armar & mage? 


Stan imorgon 
Yes box, shoppa shoppa. Får hoppas man hittar sig lite kläär då.


Nu: Dags för kaffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...