söndag 13 mars 2011

Söndag

32 timmars arbete = DONE !
Gosh va trött jag är, trotts att jag hade sovande jour. Men det tar på en mer än man tror faktiskt, och mitt jobb är ju väldigt krävande så sätt också både fysiskt och psykiskt. Men det har gått så bra :-) Tiden har bara flugit iväg.
Som jag trodde, de spökade inatt ... Varför ska jag ha så svårt o sova på jöbbet, många andra sover som en stock men jag , jag vaknar emellanåt.
Gick och la mig 23, låg i sängen i säkert 30 minuter innan jag somnade. Då när jag ligger i sängen så hör jag ett knarrande ljud, typ som nån går på ett gammalt golv. Håller på så en bra stund , tillslut blir jag förbannad och säger "nu får du va tyst , GOD NATT!" Men det fortsätter att bröta , säger till en gång till. Det blir tyst, och jag somnar. Vaknar halv 4 att de brötar igen, somnar om en stund efteråt. Vaknar klockan 6, men då kan jag inte somna om så ligger kvar i sängen och då såklart börjas det igen.
Då får jag nog , går upp gör mig iordning och går ner för att käka frukost.
Och nej det var inte personalen som hade natten !

Haa, mamma kommer och hämtar mig när jag slutat och vi åker till affären så jag får köpt mer käk till veckan. Därefter das gym och köra rygg, biceps & mage + 20 min intervaller på löpbandet 
Grymmo pass och trevligt sällskap där uppe.
Ska strax hoppa in i duschen sen blir de TV-tittande resten av kvällen, Solsidan och massa annat bra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...