måndag 21 mars 2011

Före & efterbilder

Vet att några är nyfikna på min lilla viktresa, så här kommer då & nu-bilder. 
Tog ett tag för mig själv att godkänna eller rättare sagt våga lägga ut dessa bilder, nu menar jag mest på hur jag såg ut innan.
Innerst inne kan jag verkligen inte fatta, såg jag ut sådär?! What, varför sa ingen nåt haha
Tur som fan att jag upptäckte det själv Ler med tungan




Kom gärna med en kommentar, bättre än inget Ler
Och alltid lika roligt o läsa.

Som ni alla redan vet så har jag fortfarande fettmassa att gå ner, så just nu kämpar jag på med diet och träning utav bara fan Ler
Inget kommer gratis (om man nu inte lägger sig under kniven) utan man får kämpa sig fram till sina mål.

◘   ◘   ◘   ◘


Beställde hem en pulsklocka nyss, jag har länge haft det i mina tankar och även kollat runt men har liksom aldrig blivit av. 
Men nu fick jag äntligen tummen ur och fick köpt en

SUUNTO M4 ger dig följande: 

  • Konditionstest
  • 3 personliga mål att välja bland – förbättra konditionen, hantera vikten eller fri träning
  • Instruktioner för daglig träning med optimal tidslängd och intensitet
  • Automatisk anpassning av träningsprogrammet för de följande 7 dagarna
  • Intensitetsvägledning i realtid under motionspasset
  • Motivationsmeddelanden med feedback
  • Suunto Dual Comfort Belt: Ett bekvämt tygbälte som är kompatibelt med de flesta konditionsträningsmaskiner och Suunto Fitness Solution
  • Ladda upp träningsdata på Movescount.com (med tillvalet Suunto Movestick)

Längtar sååå tills jag får hem den!


2 kommentarer:

  1. Linnea/sockerpullan21 mars 2011 kl. 13:14

    du är så jävla duktig gumman!!<3

    SvaraRadera
  2. Det är lite skillnad !

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...