måndag 14 mars 2011

Morgonrunda

MörrRnn ! :-)

Stenslockna redan 21,30 igår kväll. Fy sören va gött jag sovit inatt , löövely :-)
Detta resulterade då att jag vakna pigg när klockan ringde 6, upp och ta mina div. kostillskott & en kopp kaffe. Sen var det bara snöra på sig dojjorna och ta sig en rutt ! 4,45 km på 30 minuter , faktiskt nöjd över det , och jäkligt stolt över mig själv att jag ens tog mig ut eftersom jag inte är en springmänniska för fem öre. Och det kändes ingenting i mina benhinnor , woho :-)
Så en stor feting klapp på axeln !! Bara för att jag är sååå duktig


Försöker visa upp mina små knåddar som gömmer sig, 
men som vanligt när kameran kommer fram så försvinner 
varenda muskel *skratt* Men en liten minibula på mina biceps lyckas jag trycka fram
trotts att jag alltid haft svårt att få dom synliga ..


Formbild på magen, inget jag skryter om direkt
Men det börjar ta sig, och börjar sakta men säkert försvinna lite hullebull



Tänkte jag skulle ta en vilodag från gymmet och istället köra spinning ikväll :-)
Snart dags o inta dagens andra mellanmål

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...