söndag 20 mars 2011

Godmorgon

Vaknar halv 5 imorse av att en hund gnyr säkert en halvtimme .. Jag går upp, tar på mig morgonrocken och fort som fan ut med Giza i bara foppatofflor och jacka , måste sett roligt ut. Direkt när vi kommer utanför dörren sätter hon sig och kissar, stackarn var jättetissenödig.
Konstigt för hon var ute strax efter elva igår kväll.

Tänkte jag skulle sova länge idag, men så blev det ju inte. Vaknar redan runt 7 av mig själv, så då var de bara att gå upp. Ingen sovmorgon här inte ;-)
Tog en vila från morgonpromenaden, i vanliga fall går jag ju alltid ut innan frukosten. Men mina ben behöver få vila upp sig lite, dom har fått stå ut med mycket under veckan :-) Men ska däremot ut på en promenad så fisen får komma ut. Fint väder idag med , så lär ju bli en lång sådan :-)

Annars idag blir det lugnt förutom en sväng till gymmet för veckans sista pass - rygg, biceps & mage + kardio



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...