onsdag 30 mars 2011

Leverans till mig

Tänk så glad lilla Lindis blir av paket, och inte bara ett utan två :-)
I det ena kosttillskott från proteinbutiken och i det andra mitt Zumba-fitness paket


Min "lilla" samling

◘   ◘   ◘   ◘   ◘

Vilar idag från gymmet, jag ids inte gå dit + att jag vill bara ta det lugnt hemma lite innan jag sticker iväg igen.
Blir så stressigt alltihop och så ska de ju inte vara, ska ju känna att man verkligen vill nåt också :-) Ska ju på spinning ikväll som börjar 19 , sen tänkte jag faktiskt köra ett zumba-pass nu snart :-) 
Men imorgon , ja då jälar då ska det pumpas muskler hihi



Jag hoppas innerligt att vädret blir bra imorgon för jag vill, jag vill såå cykla till jobbet.
Har jag sagt att jag älskar att cykla, har alltid gjort kommer alltid göra :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...